هتل امام علی (ع) مشهد مقدس
نقش و جایگاه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در ارتقاء و پیشرفت فرهنگی جامعه، پیشرفت و توسعه کشور بر کسی پوشیده نیست و در این میان پرسنل محترم صدا و سیما وظیفه بسیار بزرگی را بر عهده داشته و ارتقاء سطح ارایه خدمات رفاهی به پرسنل می تواند منجر به بهبود انگیزه برای ایفای نقش موثر پرسنل در فرآیندهای مختلف سازمانی داشته باشد. خدمات رفاهی در این سازمان با کارکرد فرهنگی و اجتماعی، باعث تقویت هویت سازمانی، احساس تعلق کارکنان به سازمان و افزایش بهره وری ایشان در ارائه خدمات بیشتر و بهتر به جامعه خواهد شد. ارایه خدمات گردشگری مذهبی، یکی از محورهای اصلی خدمات رفاهی به کارکنان سازمان می باشد که موجب استیلای موجی از ارزشها و باورهای اعتقادی، اجتماعی و فرهنگی بر پرسنل می شود تا آنها خود را متعهد و مقید به عهدی که می بندند، بدانند و نسبت به خود و دیگران احساس مسئولیت کنند تا در سایه کسب تعالی معنوی، افراد نقش بسیار مؤثر و سازنده ای در عرصه های مختلف داشته باشند.
بنابراین ارایه خدمات گردشگری در حوزه زیارتی در شهر مشهد مقدس به عنوان یکی از محورهای اصلی خدمات رفاهی پرسنل سازمان صدا و سیما محسوب می شود. هدف از اجرای این پروژه، ایجاد مجتمع اقامتی و زیارتی بزرگ در نزدیکی حرم مطهر امام رضا (ع) در شهر مشهد مقدس می باشد که به صورت اختصاصی در اختیار سازمان بوده و خدمات اقامتی و رفاهی بسیار مناسبی را به آنان ارایه خواهد نمود. این مجتمع با دارا بودن 134 اتاق و سوئیت با تعداد 274 تخت، امکام پذیرش 100هزار نفر مهمان در سال را خواهد داشت. پروژه ساخت این مجتمع در زمینی با مساحت 2400 متر مربع و مساحت بنای مفید 24 هزار متر مربع در سمت شمالی و در نزدیکی حرم مطهر امام رضا (ع) در دست اجرا می باشد. ساختمان پروژه در 9 طبقه (شامل همکف و هشت طبقه روی هم کف) و سطح اشغال 1900 متر مربع می باشد که به لحاظ کیفیت ساخت و امکانات رفاهی در نظر گرفته شده در ردیف هتل های 4 ستاره ممتاز شهر مشهد محسوب می شود.